fredag 19 mars 2010

housewife

På måndag ska jag på matlagningskurs ! Jajjemen, här börjar mitt liv som den riktiga husfrun. Lär mig både att ta hand om barn och laga mat. Detta blir menyn ni alltså kan begära när jag kommer tillbaka till Sverige:

APPETIZER
Baked Sea Scallops Oreganato

Lemon Beurre Blanc Sauce

SALAD
Mesclun
Mesclun Greens, Fried Goat Cheese, Toasted Almonds,
Raspberry Vinaigrette

ENTREE
Chicken Wellington

Chicken Breast, Wild Mushroom Duxelle, Chive Cream Cheese, Mashed Potatoes

DESSERT
Irish Soda Bread Pudding with Bailey’s Cream



Men barn ska jag i alla fall inte ha de närmsta trettio åren !



1 kommentar:

  1. Jag dreglar redan! Mmm, så gottgoteligottgott det låter...

    Men du...det där med barn om 30 år...det kan du glömma!!! Att vänta såå länge är ju en skymf mot den blivande mormorn och det är en av dödssynderna det vet du väl!! Puss mamman och blivande mormodern.

    SvaraRadera